2012 års bästa; resor

Jag har kommit till en ny punkt i min genomgång av förra året, denna gång handlar det om resor! Jag hann med några resor och det tycker jag är så himla roligt, jag längtar verkligen till jag har en bra jobb med en inkomst varje månad där jag har möjlighet att lägga undan pengar för att spara till en resa. Jag vill ju se världen! Även denna gång väljer jag att inte ta med något träningsäventyr.

Plats 3 – PRIDE

pridemarrejag

Det är en skam att den hamnar på tredje plats, men det är inget att göra åt. Jag hade en fantastisk vistelse med en fantastisk vän, som blev en underbar kompanjon. Det var helt enkelt fruktansvärt roligt att teama med dig, babe! Läs mer här; torsdag, fredag eller lördag. Awesome upplevelse!

Plats 2 – Berlin

berlin

Vi åkte till Berlin med klassen i april på en studieresa. Berlin har på något sätt alltid lockat mig, det är en stad med mycket kultur och det var en fantastisk resa. Jag uppskattar den verkligen, trots att jag längtade hem lite. Vi gjorde studier på plats, jag samlade material till min b-uppsats och vi njöt. Det var mycket trevligt, synd att vädret var som bäst dagen vi åkte hem. Det finns massor av inlägg i bloggen, läs mer bland annat här.

Plats 1 – Antalya

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Oj, vad jag njöt! Underbart, min pappa fyllde inte mindre än 50 år och vi fick fira det på resande fot. Det finns flera inlägg av denna resa också det är bara att leta er fram i resor-kategorin. Men bland annat här finns det ett inlägg.

Har du gjort någon trevlig resa?

Lämna en kommentar