pride2012: torsdag

Hallå hallå, det har varit fullt upp i kalendern vill jag lova, men nu ska det bli ordning på torpet och jag ska köra igång med bloggen igen! Jag måste själv medge att det varit rätt skönt att slippa uppdatera, jag gör det jag tycker är roligt och sedan tar vi resten sen! Men visst vet ni att ni kan följa mig på Instagram när ni ty mer jag är långsam på att uppdatera?! Ni hittar mig under: ziitan

Åter till rubriken, jag har varit på Priden! Jag och Marre åkte dit i torsdags förmiddag och det första vi gjorde var att checka in på rummet, sedan lunch och systemet. Efter våra små korta ärenden så begav vi oss in i djungeln för att styra upp våra förköpsbiljetter för helgen. Vi ordnade två av dem och sedan så avvaktade vi med fredagen för att vi helt enkelt inte visste vart vi skulle då. Efter det var det fritt fram, vi åkte hem till rummet och började piffa till oss själva och dricka lite smått.

20120808-085545.jpg

Torsdag betydde som tidigare sagt Tjejfesten, men innan dess begav vi oss till ett hotell där några andra bekanta till mig infann sig. Det var Anna med sitt gäng på typ 8 pers, några av dem hade jag träffat förr, några inte. Vi festade på deras rum en stund innan vi pallrade oss iväg till Tantolunden. Den bästa planen var kanske inte att gå dit? Men jo, det gjorde vi! Traskade på och kom faktiskt fram, jag hade inte hittat själv om man säger så.

20120808-090104.jpg

Kvällen var fantastiskt rolig och jag fick bara mersmak för den otroligt sköna stämningen i parken! Jag och Marre kunde liksom inte sluta le under hela kvällen. I parken så mötte vi även upp mina kompanjoner Edit och Samantha, vi hann träffa Petra och hennes gäng, vi hann träffa Carro och hennes kompanjoner och tusen andra brudar! Och detta var bara torsdag!

Kvällen levererade felstavade sms och flum på tunnelbanan!

20120808-090823.jpg

20120808-090859.jpg

Kvällen avslutades på Debaser Medis där de inte ordnat upp entrén, förköp och vanlig ingång i samma kö?! Det var det sämsta kösystem jag varit med om! Vi tog oss som tur var in i alla fall och väl inne dansade vi rumpan av oss! Det var helt okej musik men jag tror att vi bara stod och gapade över allt folk och förstod inte riktigt vad som var upp och ner på lokalen…? Hur många våningar var det? Jag hade sjukt dålig koll, men röjde i alla fall.

20120808-091242.jpg

Tack Marre, tack Tjejfesten och tack alla andra som var grymma!

En tanke på “pride2012: torsdag

  1. Pingback: 2012 års bästa; resor « zanalysis

Lämna en kommentar