plyo-revansch

Jag har pluggat några timmar idag, försökt få in några muskler i hjärnan och jag tror att något har fastnat… Det som kommer ta tid utan tvekan är fäste och ursprung… HUR SKA JAG FÅ IN DET?! Tog ett uppehåll och trampade i sällskap av Hanna till IKSU. Hon fick tillbaka sin nyckel, jag har haft en reserv. Sen laddade vi för plyo!

Jag hade fått för mig att det gick dåligt förra veckan, jag hade pluggat på och slipat mina repliker. Det kändes bättre idag, ett helt godkänt pass! Efteråt fick jag väldigt fin respons av fina deltagare som tyckte väldigt gott om klassen och om mig! Att det ska ta till en flytt för att man ska få så fin respons. Nu vill jag ju inte lämna dem… Sen gymmade jag en stund. Axlar och biceps. Tänkte ju mark men det var som mycket folk där. Tar det en annan dag, kanske imorgon.

Hem och äta middag, plugga lite till. Se lite film och nu sova! En repris imorgon kanske?

Lämna en kommentar