ta tillvara på dagen

Idag är det måndag och vi ska snart åka hem känns det som! Onsdag eftermiddag blir vi upplockade och åker mot flyget, så just nu jobbar jag på att ta tillvara på de sista stunderna.

Till att börja med så beställde jag nytt protein-pulver imorse, det var väl bra utnyttjning av tiden?

Efter det så pallrade vi oss ner till stranden efter att ha varit vid poolen två dagar. Det är mysigt på stranden, men ibland blir jag lite less när det är sand ÖVERALLT! Men jag passade på att skicka lite hälsningar till alla fina vänner!

20121015-154401.jpg

Sedan så flög vi lite Parasailing, som inte vart av här om dagen, vi körde idag istället! Underbart och hur skönt dom helst! Man hissas upp efter en båt med en stor fallskärm typ… googla, kan inte förklara! Jag, Macke, Henke och pappa åkte ut samtidigt och körde, hur soft som helst… Var bara rädd ibland, var lite läskigt faktiskt! Någon annan som åkt?

20121015-155753.jpg

20121015-155836.jpg

Eftermiddagen har spenderats vid poolen och snart ska vi gå och spela lite tennis! Bollsport=inte min grej, vi får väl se hur många blåmärken jag har efter detta… Har redan nu flera blåmärken, här om dagen åkte vi em uppblåsbar soffa efter en båt… Jag satt mittemellan pappa och Macke, lite vågigt och de stötte i mig ett antal gånger. Jag har blåmärken på ben och armar, men vad gör det? Det var sjukt kul!

Det kommer ett inlägg med bättre bilder när jag kommer hem, har min bra kamera med mig också…

2 tankar om “ta tillvara på dagen

  1. Pingback: 2012 års bästa; resor « zanalysis

Lämna en kommentar