eleiko-pt

Jag har vetat ungefär en vecka att jag kommer läsa för en PT-licens nu i sommar. Det har varit många bitar som ska falla på plats, men nu är det klart. Jag har under den senaste veckan berättat om flytt för familj och vänner, jag har berättat om PT-planerna. Allt för att låta de närmsta få veta av mig och inte genom någon annan som ett rykte som sprider sig snabbare än blixten.

20140703-095633-35793667.jpg

Kommer att bli lic. Eleiko PT. Min resa startar nu, eller formellt sätt på måndag med en månads distansstudier och start i Stockholm den 7 augusti. Har velat göra detta, dels för min egen utveckling men också för att på ett ännu bättre sätt kunna leverera teknik och inspiration till andra. Självklart med en önskan om att jobba som PT.

Känns sjukt spännande!

3 tankar om “eleiko-pt

  1. Inser att jag nog måste skynda mig till Umeå för att hinna gå på ett pass med dig! 😉 Sjukt kul i vart fall, att det händer så mycket spännande i ditt liv nu! 😀

Lämna en kommentar