detta med sömn

Alltså vad hände med min sömn inatt?! Jag kunde inte somna, och somnade jag – vaknade jag typ direkt. INTE OK! Tur att jag inte har ett jobb, så att om jag blir trött (när jag blir det..) så kan jag vila lite.

Igår så for jag ner på plus och hade pass, alltså det är tredje gången jag är där denna vecka, något typ av rekord. Det kändes verkligen som att deltagarna slet igår, så sjukt inspirerande att se! Då känner jag mig nöjd med passet och upplägget. Det verkade vara uppskattat så jag är riktigt nöjd!

Sen vart jag upphämtad av delar av familjen. Vi skulle ut och äta tillsammans. Mackan körde, mamma och Fredde, samt Henke som vi mötte upp på plats. Mamma hade valt, Costas! Maten var otroligt god, jag åt en pizza, alla vad nöjda! Att jag drack kaffe vid 21 kanske spelade sin roll när det kom till sömnen…

Äntligen fredag!

Lämna en kommentar