motivation

Jag var så trött nu på eftermiddagen att jag sov en stund, det vart inte bättre. Jag var inte taggad på klass, det regnade och jag ville bara stanna hemma. Gå till IKSU för 30 min IW?! Är det verkligen värt det…? JA! Alltså vilket gäng, jag vart glatt överraskad när jag såg hur många som ville träna med mig idag! Fantastiskt. Det är obeskrivligt att förklara känslan man får under en klass, det måste upplevas – som instruktör. Efter klassen var jag så himla glad och full av energi vilket resulterade i ett bröstpass på gymmet.

Det har varit en grym dag med härlig träning, trots tråkigt väder och trötthet som tyngt mig. Hade jag inte haft den där IW-klassen att instruera hade jag stannat hemma i soffan. Jag är otroligt tacksam för att jag har möjligheten att instruera. Och det gör otroligt ont i hjärtat att jag strax ska lämna detta FANTASTISKA IKSU.

Var kommer jag hamna måntro? Jag vill ju instruera och inspirera!

Lämna en kommentar