skansen-söndag

Vi låg och grubblande igår på vad vi skulle hitta på en ledig söndag i Stockholm. Någonting roligt. Någonting att göra utomhus. Jag kläckte att vi kanske skulle till Skansen?! sagt och gjort. Tryckte i oss lite frukost och hoppade iväg. Inne i stan köpte vi med oss lite lunch och satte oss ute på Djurgården och åt innan vi traskade in.

20140428-111737.jpg

En supermysig dag med strålande väder. Jag gick i shorts och linne hela dagen! Underbart! Hälsade på massa djur och bara strosade omkring. När vi kände oss redo gick vi en sväng i Kungsträdgården och in mot stan. Drack kaffe och satt på Hötorget i solen till klockan närmade sig 17…

Efter lite beslutsångest bestämde vi oss för att träna på SATS Hötorget. Ett bröstpass som har genererat träningsvärk i både bröst och biceps. Sen lite klätterövningar.

20140428-112158.jpg

Jag är supersnabb på att klättra. Sen kastade vi oss iväg på affärn och sedan hem. Hemma och middagen förslag vid 20. En grym söndag! Önskar det var söndag idag med…

…men det är det inte. Therese har gått till jobbet och jag är hemma och ska styra upp lite plugg.

20140428-112517.jpg

Och jag har en grym studie-plats just idag. Ska flytta mig ut i gräset när jag inte behöver datorn sen…

Ensam fram till 20 ikväll. TRÅKIGT!

Lämna en kommentar