en lördag i världsklass

Vaknade och sen fick vi den briljanta idéen att gå på brunch, och om det var gott?!

20140427-001338.jpg

Portion ett bestod av detta och den andra vill jag då inte ens lägga ut då det inte innehöll mycket nyttigheter. Men sen så va ju det de enda vi åt på förmiddagen också, spara lite på kalori-kontot liksom. Det var riktigt gott, Bankomat på Odenplan.

Sen en liten prommenix för att sänka ner maten lite, jag shoppade ett par brillor och en klocka från Triwa. Det var länge sen jag shoppade något sånt, det var jag värd tycker jag. Sen så strosade vi vidare i det underbara sommarvädret på stan innan vi avslutade med att träna, såklart.

Det vart ett bra benpass på SATS Regeringsgatan. Ett två-timmarspass som självklart innehöll lite lite chins och monkeybar också.

20140427-001748.jpg

Nu har vi bockat av tre anläggningar, och imorgon kan jag nästan lova att jag har träningsvärk. Inte alls van att köra ben i gymmet.

Avslutade kvällen med dagens andra och sista mål, en god middag vid Gladiatorerna. Steph kom förbi en sväng och umgicks lite med oss. Laddar upp för en ny ledig dag imorgon, med lika bra väder!

God natt!

Lämna en kommentar