vipr + strength

Har pluggat nästan hela dagen i solen. Trodde att denna dag skulle bli sjukt tråkig då Therese jobbat HELA dagen, men den har gått rätt snabbt ändå. Jag vart rastlös på eftermiddagen och fick för mig att jag skulle behöva träna… slängde mig iväg på ett ViPR.

20140428-235358.jpg

Jag har aldrig testat det innan så kände att det var på tiden. Vet inte vad jag hade förväntat mig riktigt, men kanske inte något så jobbigt. Visst fattade jag att det skulle var jobbigt, men kanske inte sjukt tungt. Dessutom 55 minuter. Men det var roligt att testa! När jag kom ut så frågade Therese hur det hade gått och jag sa att det varit sjukt jobbigt, hon sa att hon hade sett det… Hon frågade också om jag tagit den lättaste ViPRn, LÄTTASTE?! Nja, jag jobbar inte så. En ViPR är typ en lång tub som man svingar och gör lite slag med. Jag tog den tyngsta, såklart.

20140428-235303.jpg

Sen gick jag och shoppade mat, lagade mat och skrev klart en ansökan innan jag gick tillbaka till gymmet. Denna gång GRIT strength i sällskap av både Therese och Steph. Och om jag var laddad?! Kunde ju inte låta mina ViPRkrafter visa mig dålig. Så det vart en tungt pass, sjukt tufft! Orkade knappt maglåten, hade tagit ut mig fullständigt!

20140428-235210.jpg

Bra dag, imorgon väntar nya utmaningar, jag vet att det kommer bli sjukt tufft!

Lämna en kommentar