på äventyr

Igår så kom Angelica och hämtade mig på flygplatsen och körde mig hem till mitt boende de kommande dagarna. Det var jättelänge sen jag träffade Angelica kändes det som, början på februari en supersnabb sväng. Vi anlände typ samtidigt som Therese kom hem från jobbet, hon hade shoppat med sig grejor så vi kunde äta tacos tillsammans. Det vart inte så sen kväll, alla var nog ganska trötta, men det var ju bara onsdag.

Sen hade Therese haft beslutsångest i affären, hon skulle köpa kaffe. Hon går ju i kaffeskola och kämpar på bra med kaffet, men hade såklart varken kaffepulver eller kaffefilter hemma. Men nu har hon, vi testade kaffekokaren redan igår, den funkade bra, men gav en liten skum smak, därav genomköraren. Det blir nog bättre idag.

Sen fick jag hoppa upp på loftet och ha sovit mycket fint! Ser ut att bli en strålande dag idag!

Lämna en kommentar