dag ett i storstan

Vilken toppendag det vart, jag är så himla glad! Vi började med frukost och slängde oss sedan iväg till SATS Signalfabriken som ligger någon station bort. En jättefin anläggning som hade massa roliga saker, typ en ”crossfit” del, monkeybar, chinsstänger osv… Jag PBade i chins!! 3 stycken på raken, så himla nöjd tjej alltså!

Therese vart inkallad på jobb, vilket gjorde att jag hängde på till hennes anläggning, SATS Jakobsberg, där vi hände en timma typ. Jättemysig anläggning det också. Två anläggningar på en dag, jag som aldrig ens vart på ett SATS innan. Köpte med oss lunch innan vi gick hem och åt lunch, jordgubbar och myste på ute i solen.

20140425-074624.jpg

Sen vilade vi lite innan det var dags att gå och träna igen! Therese hade pass, GRIT Cardio och jag skulle självklart vara med! Med bästa teamet, Steph och Angelica!

20140425-074919.jpg

Bara kört Cardio en gång innan, så sjukt roligt, och fruktansvärt jobbigt. Hon är grym den där instruktören och jag har inte glömt varför jag saknar henne i sinne på IKSU. Klassen var nästan full och hon ägde. Älskar att se hennes engagemang och energi, sjukt inspirerande! Jag samlar energi för fullt! …och träningsvärk? Jo, den börjar visa sig. SKÖNT! Sa ju att det var en hälsoresa jag var på, bootcamp liksom.

Efter klassen gick vi hem och lagade mat, åt och myste lite till, Steph dök upp en stund på kvällen. Älskade vänner. Varför är ni inte kvar hos mig?! Idag jobbar min sambo öppning, så hon pösigt iväg vid 06 medan jag låg kvar i sängen, och sov. Jag ska plugga lite… och träna. Hon slutar vid 15 idag.

Ska upp och äta frukost nu, se till att vara effektiv, för i helgen är vi lediga!

Lämna en kommentar