i väntan

Jag har haft fullt upp idag. Lite stressigt faktiskt. Jag lyckades sätta igång en uppdatering på min telefon som gjorde att jag inte kom igång med transkriberingen som planerat. Det tog typ 1,5 timme för telefonen att bli klar. Men när den väl var klar – vilken skillnad! Kan inte ens förklara hur snabb. Sen var det bara att transkibera i sinne – målet var att vara klar innan jag lämnade för äventyr. Jag hann packa, äta lunch med pappa och träna superfort.

Vilket resulterade i att jag inte var klar med transkriberingen när mamma kom. En intervju kvar. Körde racer i transkribering på flygplatsen. Boarding. NUUU?! Jättetidigt. Öppnade datorn när jag satt mig på flyget och man fått starta elektronik – mata på tangenterna. KLAR! Så jag är klar med skiten!

Landat i storstan och sitter på Arlanda med mitt jättebagage.

20140423-201255.jpg

Väntar på bästa Angelica som ska hämta mig! Jag har inte bara min egen väska utan jag har en väska som Therese hyrt in i mitt bagage. Hon jobbar på att flytta genom att ta ett lass i taget. Funkar fint.

Ska bli skönt att byta miljö lite – ladda batterierna inför sista rycket inför examen!

Lämna en kommentar