åter till vardagen

Hade som vanligt aqua imorse. En solig morgon, härlig promenad till IKSU och möttes av fina deltagare! Det är så himla värt det, även fast klockan är sjukt tidig. Nu är det ju till och med ljust på morgonen, så himla skönt! Ny rutin är morgon-gym på tisdagar efter mitt pass. Vanligtvis BP på tisdagar men inte längre. Jag körde därför ett litet ryggpass!

Duschade, gick förbi Ica och sedan till Therese för att hämta min cykel som jag lämnat där innan helgen. Till MB lämna tillbaka två böcker OCH SEN till uni för att plugga. Kom precis 9.30, ganska effektiv morgon va?! Jens anlände kort efter mig och sen vart det plugg fram till 15. Jag hade ett avbrott för lunch med pappa som jag inte träffat på flera veckor. Uppdaterade han om allt som hänt och han drog en recension av semestern.

Nu har jag landat hemma, vilar en stund innan jag ska på äventyr. Idag börjar allvaret, den empiriska insamlingen till min uppsats! Ska göra en observation, sjukt spännande! Ser fram emot att bli sjukt inspirerad att plugga massor imorgon!

>

Lämna en kommentar