två känslosamma veckor

För exakt två veckor sen, en tisdag, kom beskedet. En dam jag träffar varje dag, min vapendragare, bästa vän och fiende (i bemärkelsen att vi alltid tävlar) – har fått jobb och ska flytta. Två intensiva veckor av skratt, flyttpacka, flyttstäda, bus, äventyr, mat, träning, tårar och MASSA HÄNG. Igår for hon. Idag börjar därför utmaningen. Önskar henne verkligen stort lycka till och jag är skitstolt fast jag inte ens lyckats säga det…

Kan säga att hela mitt liv varit på paus. Njutit av hennes sällskap och tagit varje chans till att umgås. Jag vet, jag tror som att vi aldrig kommer ses igen… Som att allt tar slut. Dramaqueen.

Nu börjar vi om. Tisdag. Skärpning på många plan. Jag måste tänka på annat.30 dagar hårt fokus på det som får mig att må bra. 2 månader till uppsatsen ska in. Examen.

Ha en fin tisdag!

Lämna en kommentar