slitna brudar

Jag kom till salongen vid 10 i förmiddags och blev inskolad. Jag känner att jag kommer leverera under tiden Henke är borta.

20140127-175549.jpg

Jag kan ganska mycket.

Sen så hördes jag och min vapendragare, WOD?! Självklart. 14.00 möttes vi upp och deg var inte nådigt slitna brudar idag. WODat två dagar och nu skulle vi hitta på något helt nytt. Eller lämnade inte DU, eftersom vi tydligen måste träna på det. Lite DU, breda roddar, frivändningar, sit-ups. Lite lek också, värdelösa chins och pull-ups, rätt ok armgång och repklättring.

Sen kom den stora utmaningen, jag som deltagare och Therese drog vinstlotten. Hon hade plyo, jag var galet sliten. Det var fruktansvärt jobbigt! Länge sen jag var deltagare.

Sen drog jag vinstlotten och åkte ner till Holmsund på middag!

Lämna en kommentar