träningsvärken from…

…ja, just det. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Tänker att jag har rätt god fysik och är rätt tränad. Ibland slår det slint. Satt hemma hos mamma igår, med Eddie som kavaljer.

20140128-124637.jpg

Känner en begynnande huvudvärk, spänning. Mår illa. Tänker på fem sekunder NU BLIR JAG SJUK! Men sen så kommer jag på det, mina axlar var så spända att det strålar upp i huvudet: träningsvärk. Så grym huvudvärk att jag mår illa. Måste vara all armgång o sånt jag är ovan. For hem och la mig på foamrollern och tog en pronaxen. Idag mår jag som en prinsessa.

Hade pass imorse, två tappra deltagare. Jag tycker det är riktigt tråkigt när det blir så. Inte alls så strålande glad som jag bör vara.

Sen hörrni, då gjorde jag det! Mamma sa här om dagen att jag inte verkade lika taggad som vanligt på Blasten och att åka iväg. Jag är sjukt taggad, men har bara inte hunnit tänka så mycket på det. Men uppladdningen är igång, utan tvekan!

20140128-125120.jpg

Celsius, resorb, bars och nötter. Jag är redo. Hade fått låna mammas bil, bra att passa på. Tungt att bära hem annars.

Nu måste jag plugga.

Lämna en kommentar