lekstuga dag två

Igår höll jag på och fixa något som stört mig oerhört länge, Spotify. Jag har inte fått det att funka på veckor, betalat för premium fast jag inte kunnat använda det. Irriterande. Men efter att ha skickat ännu ett mail till den så blev det lite fart, och huxflux så funkade det bara. TACK!

Sen spatserade jag till IKSU, körde lite OBW innan jag hade stämt träff med Björnfot. Vi skulle WODa igen. Dumma som vi är (och lite envisa) vill vi ju självklart bli bättre på det vi gjorde i lördags, så vi kör typ samma sak. Just det, pigga och fräscha i kroppen…? Men vad gör man inte när man vill bli bäst på något?! Ingen av oss är bekväm med att vara dålig på något.

En WOD på 15 reps, 4 varv. Boxjump, release push-up, DU, WB, knee to elbow.

20140127-083928.jpg

De där DU sätter sina spår om man säger så. Piskad i sinne. Tyckte att det gick bättre igår, men jag vet inte om det syns?

Vi avslutade besöket med CX14, så himla spännande. Det var den som spelades in i Sthlm i september förra året, så sjukt! Alltså jag är med på den filmen, hur coolt är inte det egentligen?!

Dagens plan: inskolning på Henkes salong, plugg och sen träning.

Lämna en kommentar