playground

Alltså vilket lekland det där IKSU är, finns hur mycket som helst att göra ju! Idag hade jag pass 12.30, ett rätt stort gäng deltagare som var redo att köra slut på sig själva. Laddad till tusen. Passet gick bra. Igår kom det nån otydlig cue. Ett knäböj – ner till rumpan, säger jag. Hör att det låter fel, försöker rätta till det, men blir ändå inte rätt. Till slut så rumpan till knähöjd! Roliga var att Therese hörde hela min utläggning. Kunde inte ens stryka ett streck över det. Men idag gick det rätt bra, vad jag vet. Jag kände mig stark och strukturerad.

Efter passet hade jag och Therese bokat lördags-lek. Vi skulle WODa. Idag körde vi 20 av varje; Wallball, knee to elbow, boxjump och dubble unders. Tre varv.

20140126-005655.jpg

20140126-005722.jpg

Piskskador av DU, jo jag tackar. Smärtsam upplevelse, ser ut som piskrapp över hela kroppen. Men roligt var det. Sen lekte vi lite till, övade chins, JAG KAN JU! Sen pull-ups, kunde jag tydligen också. Armgång, jajamen, inte så hög fart men jag tog mig fram. Repklättring. Sa till coachen att jag knappt orkar hålla uppe min egen vikt i repet… Teknikträning och vips…

20140126-010010.jpg

…så var jag hela vägen upp. Vart lite skraj, visste inte hur jag skulle komma ner riktigt. Ville aldrig gå därifrån, måste dit och leka lite med imorgon!

Sen vart det mat, efterrätt och film hemma hos henne. En lördag i världsklass!

Lämna en kommentar