bra fart

Hörrni, jag vaknade, och kände – nae detta blir en tuff dag. Jag har träningsvärk och jag vet att det inte kommer lätta under dagen. Jag behövde denna genomkörare! Nu hade jag planer på att göra ett ryck och landa nere på uni.

20131030-075512.jpg

Varför har jag för vana att sätta på mig mjukisar?! Om jag klär mig direkt i något oskönt blir det lättare att ta sig hemifrån. Det är nog ett sätt att protestera. Undra hur länge det fungerar. Jag har en förmåga att ha bra fart på morgonen, fram till att jag intagit frukosten.

Seminarium idag, tror det handlar om ledarskap och kön, jag har knappt läst. Sa igår att jag övervägde att hoppa det och skriva rest istället. Det har aldrig hänt, någon gång ska va den första?! Men fick protester på den inställningen, bara att kämpa. Vet att belöningen kommer efteråt! Det är onsdag idag!

Snälla låt mig klara seminariet!

Lämna en kommentar