utmaning för att utvecklas

Tisdag betyder BP utan undanflykter, även fast Emma frågat om GRIT-team, så gick jag på en av veckans grymmaste klasser. Innan passet så påminde jag fröken om en utmaning hon gett mig för ett tag sen, tänkte att det var dags att step-it-up lite. Två månader av denna release och nu är det all in. Jag sa att hon gett mig 6 extra kg att sprida ut på valfria låtar. Hon ger mig detta.

20131029-223144.jpg

Okej, hon valde den vägen. Det dubbla. Hur ska jag tänka?! Slutsatsen blev följande (total vikt exkl. stång);

Uppvärmning: 10 kg (ingen ökning)
Ben: 30 kg (ökning med 5 kg)
Bröst: 20 kg (ökning med 3 kg)
Rygg: 20 kg (ökning med 3 kg)
Triceps: bara lösa viktplattor (ingen ökning)
Biceps: 5:or 2/3 men räknades ju inte.
Utfall: 10 kg (ingen ökning)
Axlar: 17 kg i powerpressarna (ökning med 2 kg)
Mage: ingen ökning

Rätt nöjd! Sen var det bara att ladda om, lite häng och återhämtning.

20131029-225436.jpg

Forshagen dök upp och vi var ready to go! Så sjukt laddad, kommer alltid vara något speciellt med det teamet! Så många gånger och så roligt sällskap! Gick rätt bra, framförallt sjukt skoj! SJUUUUKT SKOJ!

Vet ni? Mina ben är så sjukt döda nu, helt urkörda. Grym känsla och jag är så himla nöjd med dagens pass!

3 tankar om “utmaning för att utvecklas

Lämna en kommentar