stress utan panik

Vaknade, åt frukost och allt var frid och fröjd! Lugnet före stormen kan man säga. Kommer till IKSU 6.45, slänger mig iväg till BV. Kommer inte in i redskapsrummet, där även musikvagnen är. JAHA. Hade det varit eftermiddag hade jag haft energi att stressa upp mig till panik. Men ja, var inte lönt. Ringa jouren, rusa till repan. Hämta en stackare från repan men huvudnyckel. Gick det?! Knappt. Men det löste sig och jag kunde starta endast 4 minuter sent. Det kallar jag skickligt.

Passet gick toppen, jag hade sjukt roligt även idag, lever verkligen på min fantastiska gårdag. Underbara deltagare!

Sen fiskade Sofia med mig på en kaffe, frukost nummer två och lite mys på morgonen. Känner att denna dag kommer bli bra, denna dag också! För vet ni vad?! IKVÄLL TEAMAR JAG OCH FORSHAGEN. Hon ringde igår, taggad på team, och vem är jag att banga?!

20131029-091125.jpg

Komsi, komsi!

Lämna en kommentar