kanske grymmaste ever

God kväll! Kort inlägg. Ska lägga mig och läsa för att slappna av och se om jag kan somna då…

Men jag måste bara säga att jag kanske gjort något av det grymmaste och roligaste idag. Att man är så trött och stressar upp sig och sedan gör så sjukt bra träning trots allt gör mig bara så sjukt lycklig!

20130226-210940.jpg

IW40 med Lina och vilket grymt pass, alltså det var så sjukt roligt! Tiden sprang verkligen iväg och jag fattade ingenting! Men jag log nog genom hela passet och Lina hade spännande upplägg och utmaningar! Jag riktigt njöt, jag gjorde mitt bästa IW-pass någonsin!

Sedan självklart BP på det. Petra hade som vanligt utmanat med tävling, hon vet hur man sporrar mig. Grymt laddad vart jag och jag gjorde ett sjukt bra pass även här. Mindes tillbaka på förra veckans tragiska pass, otroligt fånigt. Detta var mer likt mig. Pigg, stark och GLAD! Fröken där framme på scenen började med att säga att dagens utmaning var att utmana på alla låtar, märks att någon är övertaggad på komma igång med GRITen?! Haha, inte mig emot! Inte alls! Som jag utmanade! Allt utom biceps tror jag det vart, jag kan fasen inte hålla i två vikter åt gången, irriterande!! Men nöjd!

Ladda om!

Lämna en kommentar