the nike blast

Vet ni vad som dök upp på fejan nu?!

Som jag har väntat på information om detta! Jag har letat och letat och letat, och inte funnit någonting. Har hört att detta ska vara väldigt spännande och någonting som skulle passa fröken väldigt bra.

Registreringen startar den 12 december, kan inte vänta! Sen när man trycker för att komma vidare till hemsidan, ja då möts man av detta…

That’s it. Jag vill ju veta mer! Jag vill veta vilka pass som kommer finnas m.m. Jag är så himla nyfiken och detta gjorde verkligen min dag till någonting liiiiite extra! Förresten, vem följer med?! Jag förstår att ni alla är väldigt taggade på detta? Tänk er Globen, tänk gruppträning, tänk fantastiskt stämning! Visst låter det lockande?! Jag är övervänt och jag hoppas jag får med mig nåååån! (Erre, jag vet att du är sugen… 😉 Hanna, har du varit på det någon gång?)Det kostar bara 2395;- och man får ett par SKOR!!!! OCH det finns en NIKE-shop där… 80 olika klasser på två dagar! INTE EN, UTAN TVÅ DAGAR! Ni måste bara känna peppen!

Snälla, kan det bli den 12e december NU?!

http://www.thenikeblast.com/

Lämna en kommentar