men nej, vad hände här?

Jag kan tyckas vara rätt bra på sånt här med pyssel och fix. Typ bakning, blommor, sy-trix osv. Men ibland undrar jag om jag tycker det är roligare än att jag är någon slags expert. Det är väl huvudsaken? Men det hade varit kul om man var lite bra också…

Idag vaknade jag till detta…

20121031-075713.jpg

… vad hände inatt?! ALLA blommor har trillat av! Det var ju sjukt tråkigt… Det tyder på att dagen kanske inte blir strålande direkt? Eller så kan dagen bara bli bättre från och med nu!

Sitter förväntansfull på bussen ner mot stan, ja, igen! Idag ska jag nämligen få gå på BRIS-dagen, lyxigt! Flera föreläsningar som jag känner att jag kommer ha nytta av och jag ska suga åt mig all kunskap jag bara kan få, så skönt att få göra någonting som inte är inom skolan! Ser fram emot en väldigt lärorik dag, Kattis Ahlstöm som är BRIS-general, hon kommer dit, hon är grym! Har träffat henne tidigare, väldigt trevlig kvinna!

Ha en fin onsdag!

Lämna en kommentar