ramettan

Så kallas kursen jag precis har lämnat för att åka till skolan. Den är intressant och lärorik, men mycket jag redan kan också. Jag trodde inte att det var den kursen vi skulle få, detta känns lyxigt och fint! Vi kommer få ett diplom också, nice! Då får jag liksom på papper att jag är kvalificerad för det jag pysslar med, och pysslat med flera år…

Regnet öser ner och mitt humör tryter, vill verkligen inte vara ute! Huvva! Tur jag inte cyklar idag! Sa jag föresten att jag äntligen skaffat ett busskort?!

Nu ska vi ha föreläsning på det jag läste på om igår, hoppas att det känns bra efter detta. Är inte jätteförtjust i föreläsaren men det ska nog bli bra! Har med mig lite mellanmål så när jag blir trött får jag fylla på med mer energi!

Vad är ert bästa tips när ni känner er trötta?

Lämna en kommentar