blöta fötter

JAG ÄLSKAR SNÖ!! (I jämförelse med detta skitväder!) Detta är det värsta jag vet, jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar det… Slask är så sjukt jobbigt, irriterande och det gör art mitt humör sjunker direkt! Jag vaknade liksom på ett bra humör, men nu är allt skit! Jag hann liksom inte ens gå utanför dörren innan fötterna var blöta, och då ska jag leva med det hela dagen!

Jag höll även på att missa bussen, bara för det också… När jag kom fram till hållplatsen, då svängde bussen runt hörnet, tajmat! Hade gråtit om jag missat den…

Nu är jag på väg ner mot stan för att gå på kurs på jobbet. Vi ska lära oss mer om ramverkstan är det tänkt, spännande tycker jag. Jag känner att jag har rätt bra koll på den, men ska ändå bli lärorikt! Efter lunch åker jag till skolan för att gå på föreläsning inför det obligatoriska seminariet på torsdag.

20121030-074834.jpg

Snälla låt det bli en bra dag!

Lämna en kommentar