busy day

Nu ska jag göra någonting jag inte brukar göra, jag ska sammanfatta mig i ett inlägg! Jag brukar ju vilja dela upp inläggen, men nu finns ingen tid eller ork till det…

Först och främst tvättade jag ju, då fick jag lära mig att tvätten inte blir torr om man inte sätter igång torktumlaren, nehe?! Jaja, man har ju en evighet på sig i tvättstugan så det var då ingen fara!

Sen så har jag läst typ hela dagen, över 100 sidor har det blivit, jag är nöjd… men ändå för lite.

Till slut vart klockan 17.05 och det var dags för BodyPump, den bästa överraskningen var att det var Lina som skulle vara stand-in! Hur glad vart inte jag?!

20121029-200514.jpg

Passet gick bra, jag utmanade liiite, men försöker känna trygg med de vikterna jag har för att utveckla tekniken lite. Roligt pass var det idag, gick superfort! Sedan så velade jag mellan BodyStep och DanceAerobic… Stepen skulle vara i en annan sal och kände inte för att stressa, så jag tog DA. Jag underskattade det! Tog det enbart för att Maria skulle ha passet, men det var sjukt svårt! Snabba rörelser, inte så mycket genomgång och alla hade typ kört passet asmånga gånger tidigare… Men jag satte det till slut, kände mig nöjd! Jag som ändå anser mig vara snabb på plocka koreografi, jag råder er att tänka två gånger innan ni bokar! Men det var kul! (Ställ er inte längst fram…) Koreografin innehöll till och med en Barrel turn(!) det är hög nivå!

När jag kom ut från IKSU så var det helt plötsligt vitt ute!

20121029-201643.jpg

Fint!

Nu har jag fått i mig lite turkisk yoghurt, müsli, banan och passionfrukt! Så himla gott!

20121029-201753.jpg

Redo att duscha!

Lämna en kommentar