dagens plan

Klockan ringde 7.30, för säkerhetens skull tänkte jag. Jag är ledig, men jag har ändå saker att göra. Tro det eller ej men jag sov och var faktiskt trött när klockan ringde, eller inte ringde. Det har blivit något fel på mitt alarm i telefonen, den har liksom slutat ringa, vet inte varför. Än så länge har jag ju trots allt vaknat ändå, men varför ringer den inte?!

Planen idag är att plugga i alla fall, tro det eller ej. Det har inte blivit så mycket av det på senaste tiden. Men idag ska jag läsa en bok, faktiskt, ska ge mig in i den så fort jag är klar med detta inlägg. Jag håller förresten på att tvätta också, hade typ inte kvar några träningskläder efter helgen. Veckan är inte lika fullbokad som förra veckan, vill jag tro just nu i alla fall. Ledig idag, men ska i eftermiddag utmana Petra på pumpen. Jag ska förbereda mig inför ett obligatoriskt seminarium på torsdag, vi har inte haft något sånt på hela terminen så nu ska här pluggas.

Ha en fin start på den nya veckan!

Lämna en kommentar