som en liten husmor

Jag måste verkligen få lyfta fram en stjärna nu! Fina Hanna! Ni hittar hennes mysiga blogg här. Jag har länkat henne för, men hon är toppen!

Du är som en liten husmor, du har verkligen tips på allt och jag gillar dina långa fina kommentarer, blir jätteglad! Du är engagerad och du verkar intresserad av det du läser och det du tipsar om! Du kommer bli en fantastisk mamma!

1. Superbra tips när jag efterlyste bra mellanmål m.m.

Superbra tips, och jag tar verkligen till mig, jag älskar ju hallon och kokos, detta ska verkligen testas! Nötter är jag också bra på att äta! Tack!

2. Superpeppande kommentar idag när jag kände mig krasslig.

Tack, jag ska verkligen ta åt mig detta. Vi är ju träningsgalningar båda två, så jag uppskattar att du känner igen dig, det känns liksom värt att lyssna till dig! Jag är dessutom sjukt imponerad över hur du håller igång trots att du snart ska få en liten bebis, du är en jättebra förebild!

Efter att du tipsat om detta tog det inte lång tid innan jag åkte till apoteket och fixade lite Kan Jang, nu vill jag bli frisk! Gärna till imorgonbitti!

Tur att jag kan shotta! Skål!

20120925-203758.jpg

En tanke på “som en liten husmor

Lämna en kommentar