sängliggande även idag

Jag är hemma även idag, känns som att veckan blev allt annat än planerad. Jag har sovit betydligt bättre inatt än igår, vilket känns skönt. Men jag har ändå vaknat några gånger av halsont… Så sjukt irriterande när man har så ont att man nästan inte kan andas.. Varför är allting tusen gånger värre på natten?!

Idag har jag i alla fall varit lite produktiv, uppgraderat telefonen till iOS6, på tiden. Sen har jag tvättat lite, sängkläder och handdukar.. Renbäddar min säng, tänkte tvätta bort bacillerna.

Jag har sett ett avsnitt av X-factor, är dock inte insatt överhuvudtaget i det, men enkel underhållning! Jag har sjukt tråkigt, skulle gärna ha lite sällskap om någon är sugen på att komma över, jag smittar säkert inte! Anna vågade sig hit igår i alla fall, det var trevligt!

20120926-134707.jpg

Tänk om det var sommar!

Lämna en kommentar