en av de sötaste grejorna

Jag är hemma hos mamma, sjuk och inte så himla pigg. Jag tycker lite synd om mig själv och är rastlös. Därför sysselsätter jag mig med att smsa med fina människor, jag älskar ju sms! Det är hur mysigt som helst!

Men vet ni vad jag fick idag! Ska inte hänga ut någon nu, men detta var så himla fint och jag vart glad på riktigt, kunde liksom inte sluta le! Det var oväntat och väldigt sött, på grund av att det var så oväntat vart jag så förvånad och riktigt överraskad!

Ni kan inte ens gissa! Jag fick ett musik-quiz skickat till mig. Fint va?! Personen som skickade det har verkligen engagerat sig för min skull, hon spelade in korta låtsnuttar där hon spelade gitarr. Nu är det upp till mig att lista ut vilka låtar det är! Hur spännande som helst!

Tack!

Lämna en kommentar