middagsbjudning

Sitter just nu hemma hos mamma och väntar på mat! Jag lyckades bjuda in mig dit ikväll, eller det var ingen jättestor utmaning egentligen. Det vankas palt! (Förväxla inte mig med syltburken i bakgrunden, jag äter ju inte sylt, det är knappt att jag rör burken.)

20120829-181122.jpg

Efter att jag och Anna skvallrat idag några timmar över lunch, shopping och promenad så åkte jag hem och la mig i sängen! Jag var supertrött och låg bara och halvslumrade i någon timma. Jag vart upplockad av mamma och Macke vid 17 och nu befinner jag mig alltså i Holmsund.

För övrigt är jag besviken på Clas Olsson idag, jag ville ha ugnsformar i aluminium, fanns inte. Jag ville ha en skrapa till duschen, fanns inte. Jag ville ha en grej i duschen att ställa schampo osv i, fanns inte… Jag är besviken! Jag fixade i alla fall tork-trasor och tavelkrokar!

Var hittar jag ugnsformar?! Typ tre storlekar i en, fattar ni?

Lämna en kommentar