cykel-mek

Jag lägger detta inlägg under motorer bara för att detta intresserar mig ungefär lika mycket… Men, jag har varit utan cykel nu sen jag flyttade in i lägenheten… Det har stört mig! Jag har varit tvungen att gå eller åka buss. Grejen är ju att jag har en cykel, men den har liksom varit i behov av några ingrepp. Till att börja med så gick inte låset upp, trots att jag hade nyckel? Det löste min pappa på något sätt. Sedan så såg sadeln ut på detta vis…

20120829-190739.jpg

Efter en Stadsfest så såg den ut så, vilket inte var så himla roligt. Sedan dess så har jag inte gjort något åt det, men nu! Jag fick en sadel av farmor och farfar i födelsedagspresent! Så fröken tog på sig mekar-jaget, som finns ibland… inte ofta!

20120829-191119.jpg

Visst ser jag ut som en mekaniker va?!

20120829-191156.jpg

KLART! Fint va?! Nu behöver jag bara smörja kedjan och pumpa däcken, sen är jag good to go!

Lämna en kommentar