mot huvudstaden

Jag har varit dålig på att blogga idag kan man säga. Till start på dagen vart det en liten promenad och sedan en cykeltur ner till stan. Landade ganska exakt 11.20 nere på stan. Jag gick och letade små behållare som jag kunde fylla över schampo och tvål och sånt i, eftersom att vi än en gång varit snåla och bokat utan bagage. Kicks vart vinnaren, köpte ett gäng så nu har jag så jag klarar mig!

Sedan mötte jag upp mamma för att vara smakråd åt henne. Vi hittade i alla fall lite prylar som hon kunde ha på sig! Strax efter 13 skiljdes vi åt och jag påbörjade min färd hemåt, glömde ta tid! Men jag cyklade inte direkt i världsrekordfart heller…

Väl hemma tänkte jag chilla lite, sova en stund, packa klart m.m. Men hann liksom aldrig vila riktigt, vet inte vet tiden tog vägen! Fixade i ordning lägenheten för att vara borta i några dagar, men just nu kom jag på att jag glömde vattna mina kryddor! Orutinerat!

Elin dök upp strax innan 17.30 och vi vart upplockade av min kära bror 17.50, då körde han oss till flyget!

20120830-191420.jpg

Nu är vi uppe i luften och flyger, suveränt med wifi på planet ju! Vi ska till Stockholm för att se Lady Gaga som vi bokat sedan lååångt tillbaka, nu är det äntligen dags! Jag är övertaggad och det ska bli grymt!

Lämna en kommentar