vart är jag?

Ibland när man inte sover hemma och vaknar så vet man inte riktigt vart man är! Känner ni igen er?! För en stund sedan vaknade jag bredvid denna donna…

20120729-092405.jpg

Vart kan jag då ha hamnat måntro? Jo, självklart hos Henke!

Igår så åkte jag på inflyttningsfest hos Carro, mycket trevligt! Lagom med folk, skönt väder, inga förväntningar som resulterade i en skitbra kväll! Jag hade som sagt inga förväntningar alls och gick dit nollställd. Jag visste att de skulle ut, men jag sa att jag nog inte ville följa med ut men att jag gärna kom på festen… Det resulterade i att jag gick ut i alla fall! Valet vart TC och jag trivdes som fiskek! De spelade bra musik, till och med PINK! På hela kvällen träffade jag endast en som jag kände, förutom sällskapet då, vilket både förvånade mig och jag kände mig lite gammal.

20120729-092944.jpg

Jag hade mycket trevligt och dansade så jag fick skavsår, märkte jag nu på morgonen… Vågar inte ens kolla på den ömmande foten. Jaja, kvällen slutade på Henkes soffa. Idag har jag grym träningsvärk, hela ryggen ömmar och jag vet inte om jag tar mig från soffan… Tack CX, tack combat! Vi måste ses oftare…

Söndag idag, vi får se vart dagen tar mig! (om jag kan ta mig härifrån det vill säga…)

Lämna en kommentar