cx och combat

Det var två grymma pass som jag körde i förmiddags! Det var ju andra gången jag var på CX och det var betydligt tyngre denna gång. Jag tror att det dels berodde på att jag var lite mer insatt i övningarna och för att vi var utomhus i stekande sol!

20120728-174311.jpg

Jag tjorvade inte heller in mig i gummibandet som förra gången och jag kände mig allmänt mer ”med”.

Sedan var det dags för combat, jag är ju en nörd när det kommer till det och tycker att det är fantastiskt roligt!

20120728-174438.jpg

Jag har dock inte kört detta pass mer än tre gånger innan så är inte jättehaj på kombinationerna, än. Men jag gillar hela passet utom den sjukt jobbiga låten med armbågar, den är enformig och tråkig! Annars älskar jag passet! Idag var det två unga män som teamade och det var grymt! (observera, inte bättre än Jossans onsdagspass… Men nära på!)

Efter de passen cyklade jag hem och åt lunch för att sedan lägga mig i solen och pressa! Otroligt skönt att ha rört på sig innan! Vet ni vem som då kom och hälsade på?! Någon som inte var välkommen!

20120728-174854.jpg

Han var stor och äcklig, är nästan förvånad över hur nära jag vågade gå! Han försvann dock sen, som tur var!

Nu: ett glas rosé, middag och sedan inflyttningsfest!

En tanke på “cx och combat

  1. Pingback: 2012 års bästa; träning « zanalysis

Lämna en kommentar