bodybalance

Har varit slö hela dagen, legat ute och solat, läst och halvslumrat… Jag hade bestämt att jag skulle köra lite kondition och sedan ett BodyBalance pass! Men jag var så himla lat och trött så jag skippade konditionen och trampade iväg till Storsjöparken för BB utomhus!

20120724-213139.jpg

20120724-213156.jpg

En damm och ankor som utsikt under ett otroligt skönt pass! Detta är verkligen något för mig. Det är en blandning av yoga, pilates och tai chi. Underbara övningar för smidighet och styrka, jag ville aldrig gå därifrån. Jag har nog aldrig varit på ett sånt härligt pass, vilken energi som samlades i kroppen, aldrig känt mig så stark! Utomhusträning är det bästa!

20120724-213553.jpg

Instruktören var grym och charmade mig direkt med att spela Pink innan och under passet! Kunde inte blivit bättre! Under avslappningen i slutet så kom det några regndroppar som var väldigt lätta och uppfriskande, vilket avslut!

Lämna en kommentar