det ligger spänning i luften

Just idag känns det som en spännande dag, det är någonting som ligger i luften, men ingenting som jag delar av mig av ännu. Men det känns i magen, ni vet när man längtar, men med lite skräckblandad förtjusning. Ska man längta eller inte?!

Just nu är jag i alla fall på väg till stan, i bil. Jag ska först på UB och låna några böcker, jag och mamma har ett litet projekt på gång som vi måste läsa på om. Sedan ner mot stan för att lunchdejta Anna och Abbe, känner mig hungrig redan nu! Sedan får vi se vart dagen tar mig, ska fixa några grejor när jag liks är i staden.

Det är mycket att grubbla på just nu, just idag känns som en bra dag att stänga ner verksamheten! Kanske lite backintervaller ikväll? Köra slut på benen och låta flåset få sig en omgång! Ikväll är det Zumba som gratispass, jag vart inte supertaggad på det…

Någon som har en bra eller rolig utmaning i backe?

Lämna en kommentar