skickat för korrektur

Skickade precis iväg min uppsats på korrekturläsning hos pappas sambo. Hoppas på att få lite kommentarer och det känns bra att någon annan har läst igenom den, någon som aldrig har läst den. Man blir blind efter ett tag, man vet ju själv vad man vill få fram, men det kanske inte når fram hela vägen riktigt. Jag känner mig nöjd med allt utom diskussion/avslut, då jag bara just så pass har skrivit ner något kladd. Men jag har tid att bearbeta det imorgon och på torsdag! Ingen panik här inte!

Nu ska jag ta och fixa ihop någon sorts middag för ikväll ska det minsann tränas. Tisdag betyder dubbelpass core+BP. Jag ska ta i som aldrig förr, idag är nämligen sista chansen för mig att klara bicepslåten, utmaningen avslutas denna vecka och jag åker till Umeå imorgon och kommer hem tidigast måndag sent, sent på kvällen. Så det är bara att börja ladda och ge sig den på att det ska gå!

Jag känner mig riktigt nöjd med dagen! Jag är värd en paus nu!

Lämna en kommentar