jag är happy

Fick nu på förmiddagen ett mail om att jag blivit kallad på en intervju, som handlar om en tjänst, mer en praktikplats. Jag vart verkligen jätteglad över att bli kallad, detta är ett jobb som jag verkligen skulle vilja ha, någonting som jag skaffar utbildning för, så det är något helt annat än extrajobb på Posten. Men jag vill nog inte avslöja någonting riktigt än, i och med att det är lång väntan ännu, besked kommer inte förrän 25 juni. Jag undrar hur jag ska kunna hålla ut till dess?! Flera, flera veckor!! Men jag känner mig så nöjd över att jag har rätt kvalifikationer och att dem är så pass intresserade av mig att jag får komma på intervju! Glädjs med mig!

I övrigt så går det rätt bra idag, jag har i princip hunnit igenom allt utom sista kapitlet, sedan ska jag börja skriva diskussion/avslut och sedan är jag typ klar. Yey! Ikväll tänkte jag skicka iväg arbetet till min pappas sambo så ska hon få korrekturläsa alltihop. Så har jag imorgon eftermiddag och torsdag på mig att finslipa och för att lämna in det på fredag.

Jag tror att jag går och väntar på något mindre sammanbrott, allt har flutit på så himla bra med uppsatsen så jag vet inte när det ska bli något missöde? Jag har inte stressat med någonting, när ska stressen komma?!

Vilken typ är du? Sista minuten eller göra i god tid?

Lämna en kommentar