jag gjorde det!

Träningen idag gick fint, jag kände mig lite si så där peppad, men det är oftast då kroppen överraskar och gör bra ifrån sig! Corepasset, inget att säga, jag har fastnat i slentrian känns det som, samma övningar, samma styrka osv. Jag vet vad jag klarar och vet inte hur jag ska göra för att utmana längre. Men på något sätt så gillar jag det ändå, det är skönt att mixa med någonting annat. Som ett löppass eller BodyPump.

Tisdagen står alltså för core-BP, så jag kände mig fortfarande lite si så där peppad när det vad dags för BP. Jag försökte tagga till, men jag var så sjukt nervös inför utmaningen som väntade på bicepslåten. Jag liksom jämrade mig hela passet, tänk om jag inte skulle klara det liksom?! Det är ju sista veckan och mitt sista BP-pass, jag var ju tvungen att klara det! När låten väl kom så peppade Jossan mig lite, liksom sista chansen! Och vet ni vad?! I did it! Så sjukt, jag klarade det! Jag vilade inte sekund, körde fullt ut och var verkligen fokuserad! Fick bekräftelse efteråt, allt kändes sjukt bra! Tänk om jag inte hade klarat det?! Jag hade blivit riktigt besviken på mig själv. Efteråt höll jag på att skaka sönder, det var ren adrenalin jag gick på!

Nu har jag packat ihop lite saker så jag ska klara mig över helgen i Umeå, det kommer bli en härlig helg!

Har ni känt den här känslan när ni verkligen velat klara någonting, en utmaning kanske, eller ett prov som ni verkligen kämpat för att klara, och sen när ni får det bekräftat att ni klarat det?! Visst är känslan underbar? Jag kommer att sova gott inatt! Jag kan nämligen köra hela bicepslåten med 5kg-vikterna på!

En tanke på “jag gjorde det!

  1. Pingback: 2012 års bästa; träning « zanalysis

Lämna en kommentar