lite nostalgi

God morgon på er! Just nu sitter jag på bussen mot Umeå, det är lite nostalgi, för det var så sjukt länge sen som jag satt på bussen och skulle ha lektion! Vet inte om det är med förtjusning eller avsky, kan inte avgöra… Jag tycker ju att det är lite mysigt att åka buss men samtidigt försvinner tiden så fort!

20120530-080807.jpg

Här kan ni se lite detaljer från min outfit idag! Armbandet längst upp till vänster fick jag av Elin i lördags, fint va?! Jag gillar det jättemycket, är ju ett fan av fjärilar och tycker verkligen att det var typiskt mig! Hon verkar känna mig rätt bra!

Halsbandet nere till höger köpte jag i Berlin, också typiskt mig. Fjädrar och sådant tjafs, ett fynd! Gillar att jag köpte det i Tyskland, då kanske inte alla har på sig det i sommar, hehe.

Nu ska jag ha lektion fram till 12, vi ska gå igenom lite etik, bra att dubbelkolla inför uppsatsinlämningen! Sedan ska vi gå igenom instruktioner och råd inför opponeringen nästa vecka, ska man vara nervös?! Efter det så ska jag nog pallra mig ner till Holmsund och byta av barnvakten. Jag ska ta eftermiddagspasset med lillen, hoppas han är snäll! Imorgon kommer Elin ner till mig, yeey! Även om jag önskar att hon kom idag…

Ha en fin onsdag!

Lämna en kommentar