två timmar sex minuter

Jag var så sjukt nöjd efter att jag varit på IKSU igår morse och kört igenom mitt nya IW. Det är riktigt bra och jag är supernöjd! Tufft och grym musik, hoppas deltagarna gillar det också. Sen passade jag på att gymma lite också, chins-nötning och fokus på bröst… det känna idag! Inte bara i bröst utan även i ryggen och BICEPS!

>

20140331-064251.jpg

Morgonen och förmiddagen bjöd på sol, lagom till jag gick från IKSU mulnade det på. Jag justerade lite i IW-passet, har även förberett ett 40-pass nu! Sen lunch och väntan på kalas. Henkes Anton fyllde år och det skulle firas!

Sen tillbaka till IKSU, två grymma TT och ett OBW som inte blev av. Inga deltagare?! Jag vart chockad, var är alla…? Tråkigt, men bara att gå hem. Hela vägen, och lite längre fick jag sällskap. Två timmar och sex minuter med Therese i luren. Jag börjar fundera på när hon ska komma hem, hon har vart borta en vecka nu! Saknar henne ju. Berättade hur nöjd jag var över mitt nya IW, att musiken var grym, hon tyckte jag var självgod…? Det får man vara när man är nöjd.

Nu väntar en tuff dag. 7.00 – inventering på Gallen. Inte piggaste bruden i stan. Ha en fin start på den nya veckan!>

Lämna en kommentar