inventering

7.00 klev jag in genom dörrarna, jag som vanligtvis är morgonpigg och kommer igång fort var tröttare än någonsin. Inte snabb hjärna, tur att det inte är så avancerat med inventering. Jag blev mer eller mindre placerad vid Papperix-stället, ni vet, lösviktspapper. Jag är en fena på det, gjort det tusen gånger.

20140331-145139.jpg

Fram med vågen och börja väga. Allt väger ju inte samma heller, så vake hög för sig. Tog väl en dryg timma, kanske 1,5. Damerna hade gjort ett grymt förjobb med hela inventeringen så jag kunde sluta redan vid 11. Då åt jag lunch, sen förflyttade jag mig till stadsbibblan där jag mötte upp Jens. Lite plugg innan jag gick och gjorde min första intervju till uppsatsen. Gick toppen och jag är mycket nöjd!

Sen lite vardagslyx en måndag som denna. Det ska löna sig att vara syrra med bästa frisören i stan. Tvätta håret hos Henke, han experimenterar med ett nytt balsam

20140331-145744.jpg

Det ska vara bra för oranget hår. Finns massa olika varianter, in och konsultera med experten!

Gjorde ett försök att ta ett vick i eftermiddag, gick inte vägen, så jag åker hem och transkriberar istället, blir en vilodag. Min träningsvärk kommer tacka mig. Är helt galet hur kroppen värker idag. Hela bröstkorgen och biceps är som spända fiolsträngar.

Måndag är en bra dag att vila.

Lämna en kommentar