olika tolkning…

…av sovmorgon. Jens och jag pratade igår om vilken tid vi skulle ses idag, jag sa att jag skulle ta sovmorgon för jag har sovit lite för få timmar senaste dagarna. Han påpekade då att vi har lite olika syn på sovmorgon, min tanke var att vara på uni vid 9, anlände 9.08 och han 10.45.

Satt på uni och jobbade på riktigt bra faktiskt, betade mig igenom en ny bok jag (eller Jens) hittade igår. Jag skrev ner hela min observation från igår. Jag sammanfattade alla enkäter. Sjukt bra jobb, vi gav upp vid 16.15. När jag kom hen tänkte jag att jag skulle vila en stund, typ 30 min – som slutade i 50 min. Tur att jag inte försov mig. Middag och sedan iväg till IKSU.

Mina onsdags-klasser, missade förra veckan för att jag var sjuk, skönt att vara tillbaka igen! Kan dock inte sticka under stolen med att det var rött tungt att kliva innanför dörrarna idag, med vetskap om att inte träffa på Therese. Första dagen jag är på IKSU när hon brukar vara där. Bara att bita ihop och vänja sig. IWn gick fint, var lite nervös, har inte utmanat konditionen sen jag vart sjuk. Men det gick bra! Ett härligt gäng, nu tror jag dock att det snart är dags för ett nytt pass… lite less på musiken. OBWn gick fint även den, trots att jag hade lite talsvårigheter, fattar int vad som hände, men var kanske bara jag som tänkte på det.

En effektiv onsdag, sjukt nöjd med plugget.

Lämna en kommentar