två filmer

Jag har gått in i trans. Jag har så sjukt mycket att göra, men ändå väljer jag att göra andra saker. Jag kan inte koncentrera mig, jag vill inte göra de saker jag måste. Eftersom att jag kuggade på en tenta så har jag en rest att lämna in, jag har en tenta som ska in på fredag och jag har en till tenta att fixa inom någon vecka. Nästa vecka börjar vårschemat på IKSU, jag hade tänkt komma med ett nytt aqua-pass. Jag ska dessutom ha IW i vår, kanske skulle ha något grymt att bjuda dem på också. Jo, jag tackar. Jag vet vad jag bör göra.

Men istället för att göra det passade jag igår på att se två filmer. Thanks for sharing, en film om sexmissbruk. Jag tycker att den var helt okej! Stundvis rätt jobbig, men mycket tänkvärd. Orsaken till att jag hittade denna film var väl egentligen för att Alecia Moore (eller PINK) var med i filmen. Inte som PINK utan som en vanlig person. Rätt lik PINK i både utseende och beteende. Sen såg jag även en film som heter New years eve, rätt gammal film. Jag hade inte sett den innan. Många kända skådespelare, många trådar och parallella berättelser. Jag gillade filmen, himla mysig och passar bra nu när året håller på att löpa ut.

Jag ska heller inte ta tag i någon punkt just idag, jag ska på jobbet. Efter jobbet har jag ett pass att avklara också, strength! Yihoo! Sen får jag se om jag gymmar eller tar en annan klass.

Jag bör bocka av någonting från min att-göra-lista ikväll.

En tanke på “två filmer

Lämna en kommentar