bit i det sura

Imorse var jag less. Jag kände inte för att cykla till jobbet, kände inte ens för att jobba. Men det är inte riktigt min kopp att bara hoppa över jobb. Så tog bussen, jobb 10-14.30, en skum tid. För kort för att rast ska vara inräknad men ändå hela vägen över lunch. Med tanke på hyr jag blir när jag inte får äta var det säkrast att ta en rast ändå. Åkte upp till IKSU när jag slutat.

Ett pass GRIT strength, på fyra deltagare. Inte nöjd instruktör, men det vart väl ett bra pass. En deltagare sa att lunchen var nära att komma upp. Då är jag nöjd! Sen passade jag på att gymma lite, bröst och rygg körde jag. Inga chins, den där maskinen var ju upptagen hela tiden.

20131230-230045.jpg

Va inte supernöjd med outfiten jag skulle ha på gymmet. Kändes som att något skar sig. Bästa med det var ju att detta väntade när jag kom hem!

20131230-230257.jpg

Styra middag och sen fick jag för mig att tvätta och renbädda. Ni vet, allt man MÅSTE göra när man bör plugga. Efter det så pluggade jag faktiskt. Satt med ekonomin i timmar till jag skickade in den. Sen fortsatte jag med IW-passet. Det går sådär.

Jag har i alla fall kommit någon vart!

Lämna en kommentar