jag och mamman

Vaknade rätt tidigt, sovit otroligt dåligt inatt. Orsak? Jag tryckte en celsius vid 18.30. Dåligt drag. Vaknade därför inte ens pigg. Stressad och nervös. Aqua 55 på schemat. Typ fullt. Kom dit, körde mitt race och det gick vägen! Jag är nöjd!

Lunch med Sofia på HH. Därefter raka vägen hem och bli upplockad av min mamma.

Vi spenderade eftermiddagen på IKSUspa! Hur mysigt som helst, bad, sol och behandling. Jag somnade en stund i solen, sen badade vi och jag testade lite vattenövningar. Vi avslutade med att gå på en klassisk ansiktsbehandling. Otroligt mysigt, njutning!

Hem och äta middag. Tillbaka till IKSU, CX med Therese. Därefter till ÅC för att hämta ut ett paket! Mina hörlurar har lagt av, nu var det på tiden för nya!

Fullproppad dag. Imorgon också. Ska kanske packa lite. Åker till Norge imorgon.

Lämna en kommentar