bp dag två

Idag fick jag en förfrågan om jag ville hänga med på BP…? Jag är rätt niga med mina pass, vad jag går på vilken dag osv. ni fattar! Onsdag – BC. Idag dessutom med trippel-team i form av Carl, Karin och Felicia. Dessutom är tisdagar min BP-dag, vilket var igår. Men jag trotsade schemat och hakade på lite BP. Det var sjukt länge sen jag fick frågan om jag ville hänga med och träna. Så ja. Idag gick bra också, inte att rekommendera BP två dagar kanske. Men det var kul, kände mig stark. Maskade lite på rygg, eftersom jag visste vad som komma skulle.

Höjdpunkten på dagen är alltid Björnfots Strength. Sparade kanske lite krafter, men med en timmas återhämtning, en celsius och en bar gick det fint. Kände redan i uppvärmningen att ja, detta kan bli spännande. Det vart det, tungt, men riktigt bra pass av fröken! Den grymma bruden ska jag teama med i helgen. Jag kommer ligga i skuggan.

Riktigt bra träning idag. Riktigt bra.

Lämna en kommentar